Wednesday, August 10, 2011

~ Aku BeRsAlaH ~

sesungguhnya aku benar2 bersyukur & berterima kasih kepada kamu kerna pernah menunggu ku sekian lama & menyintai aku.....
tapi aku hanya insan biasa...
aku tak punya kekuatan untuk mengatasi masalah ini kerna aku masih punya banyak masalah lain lagi....
maafkan aku kerna pernah membuatkan kamu kecewa....

kawan adalah segalanya bagi aku...
tanpa mereka siapalah aku....
aku nakkan sokongan dari kamu....
mengertilah akan situasi aku...

xpernah ku berniat ingin menghampakan perasaan kamu....
langsung tak pernah...
tapi keadaan tak memberi kita ruang....
aku betul2 minta maaf......
aku hanya membuat apa yang termampu.....

kalau nak ditanya adakah aku menyintai kamu ??
jawapan aku YA & TIDAK....
YA sebab kau benar2 telah berusaha....
TIDAK sebab kita tak ditakdirkan untuk bersama....

ada yang dapat membahagiakan kamu lebih daripada aku.....
maafkan aku.....
bolehkah kita jadi kawan ???

No comments:

Post a Comment