Saturday, December 18, 2010

patutkah aku bersedih????

bila di ingat kembali, menangis pun tiada gunanya.....
tapi apakan daya kita tok manusia biasa....

1.   3 hari yang lepas g guntig rambut sebab x tahan dengan rambut lembut ya menutup mata ku yang cepet..hu3...makin cepet la nya lak...jadi ku g gunting.....bile sampai je kat tempat gunting rambut yang disyorkan oleh abang ipar, terus ku dudok menunggu......dan datanglah seorang bro tu dengan confidentnya bertanya "ktk gunin rambut tek nak?ju la...."..dan aku jawab "aok"....

      aku pun dudok n die terus buat ape yang sepatutnye die buat ( menggunting rambut la )...aku perasan sesuatu yang bro tu mcm xserius je..then aku pun memulakan proses memerhati...aku dapat rase nya bro tu macam pekerja baru je...tapi ku diam je....sekali dah die gunting rambut aku, nahhhhh......cara pengguntingan yang tidak dinamik ( ceh,gunting rambut pun dinamik jugak ke )..tapi kan memang betul pe...lepas die gunting bahagian tepi kanan, die terus g atas kepala...apa kehe nya tu....sepatutnya habiskan dulu semua bahagian sisi barulah kat atas kan...itulah nama nya x dinamik...huhu...benci...

      lepas tu dah sampai part shaving gune pisau cukur ( yang tajam tu ), tangan die dah start menggeletar..apa lagi, aku pun turut sama menggeletar...apa tidak, kang tertanggal aku punya telinga sapa nak ganti....ish3....kemudian die cakap pada pekerja sorang lagi "bang..xberani aku..lak lukak org lak"..aku berfikir dalam hati "mun bena pun kau takut,jangan lah dinampakkan..lak orang lain gik nervous bha"..then abang ( kira abang senior kat tempat keja la ) itu pun datang n touch up balik rambut aku dan jadilah rambut yang aku paling benci ( monkey hair )...

2.   aku nie manusia biasa dan juga xsempurna...xsemestinya aku beri pandangan bermaksud aku lebih pandai atau aku nak ubah totally hidup korang....aku mintak maaf kalu aku menyibuk tapi aku sangat sayangkan kau...aku xnak orang berfikiran negatif pada kau...tapi kau xmengerti sebaliknya menuduh diriku umpama aku telah membunuh seluruh kehidupan di muka bumi...tapi xmengapa...aku faham...jadilah dirimu sendiri n jika ada apa2 berlaku, aku tetap ada disisi mnemani....i'm sorry ok kalau dah buatkan kau sakit hati tapi aku xmaksudkannya...harap kau faham n mengerti situasi aku....I LOVE U....

3 comments:

  1. kenak ko sik upload gmbr monkey hair ko ya???? mok juak ku tanggar... then...keday ni ya tek... lak ku madah ngan geng2 seangkatan aku....eboh g keday ya.... huhuhu

    ReplyDelete
  2. malas ku ewh....hahah..jaik glak...kedey kat bandar baru semariang....dekat h&L cya..

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete