Saturday, December 18, 2010

cerita cinta..

sapa xpernah jatuh cinta??????

saya pernah....

sebab tu saye nak share2 sikit k....tapi nie ape yang saya fikir....kalau xsama pendapat tu minta maaf ek...

nie bukan nak cakap sombong or hidung tinggi....
banyak yang ajak saya jadi couple dorang tapi 99.99% saye tolak...kadang2 sakit hati juga bile kita tolak tu die cakap "jual mahal".."sombong".."saya tau saya xcantik"..
saya betul2 minta maaf...I'M SORRY.....saya nak kan hidup sendiri2 sekarang nie....

tapi saya nak betulkan keadaan disini ya.....saya ada perasaan cinta tu cume saya quit busy masa sekarang....:-(...seseorang tu yang nakkan cinta mestilah nak diri dihargai, ditemani, didampingi dan disayangi kan????saya xboleh bagi awak semua tu pada masa sekarang.....my schedule is pack.....don't have enough time to spend with u....cuma xnak awak becinta dalam keadaan sengsara..semua orang bercinta nakkan kebahgiaan tapi saya bagi awak kedukaan...daripada awak sengsara di akhir masa, baik lagi saya tolak awal kan...orang cakap luka dikecewa semasa bercinta lebih sakit dari luka ditolak cinta...

tapi ada yang xmemahami....kite xnak dia dikecewa tapi kita pulak yang kena marah sebab tolak cinta...bukan tak bagitau sebab pun..dah bagitau tapi apa dia cakap balik..."alasan"...aduhaiiii.....

saye bukan sombong atau jual mahal.....cuma nak berhati2.....saye juga sama macam insan lain....xnak pisang berbuah dua kali..... biarpun kadang2 kita dengar pisang berbuah 2 kali tu macam miracle n boleh masuk guiniess book of records serta semua nak memilikinya, tapi pada hakikatnya pisang berbuah 2 kali tu xbaik...

I just wants plenty of time to heal my heart and delete the bad memories in my mind...tu je....kalau awak fikir saya hanya cinta pada wajah, awak silap....kalau wajah yang cantik tu boleh kekalkan kebahagiaan, yup..saya akan cinta pada wajah sahaja tapi hakikatnya tak...jangan kita anggap air yang tenang tu xda buaya...

dan satu lagi saya nak kongsi...orang itu adalah bohong kalau dia terus melafazkan cinta disaat dia melihat foto kita..sebab dia hanya melihat foto luaran tapi tidak pada foto dalaman...dia cuma menanam cinta pada paras kita...jadi jangan salahkan sapa2 kalu kita lafazkan cinta pada seseorang tu tanpa kita memahaminya.....

jadi,saya harap yang xfaham tu faham2kan lah......yang faham tu, alhamdulillah....renung2kan dan selamat menjelajah ke alam cinta....(^_^)..

No comments:

Post a Comment