Thursday, December 23, 2010

susah nak madah...

untuk entry kali nie, aku nak kongsi cite sedih lagi ( nak alah2 cerita sedih nak )...tapi aku nak share jugak walau apa sekalipun..( nang degil ).....

sorang hamba Allah tu....bernama manusia.....( xboleh madah nama org ctok..kira aib bha..ceh, ceramah la pulak )...1st tu kenalan la dulu kan.....bertukar2 nombor hp...ingatkan nak jadi kawan biasa...jadi aku terima la...sapa xnak berkawan???....tanpa sokongan kawan, kadang2 kita xboleh nak bangun sendiri...( nie pendapat aku je la )....kawan2 tu bagi dorongan n sokongan kat kite dalam susah maupun senang...tapi ade yang datang time senang je..hu3...

lepas tu kite pun sms la....cite pasal masing2....pengalaman bercinta dulu2...kenapa boleh jd mcm tu???knapa boleh jd mcm nie??kirenye macam tu la soalan yang biasa kami tanye sama sendiri....tiba2 dia cakap pasal cinta..rasa xsedap hati pun ada tapi apa daya aku...aku jadi pendengar terbaik je la...tu je yang dapat aku lakukan...almaklumla...aku nie mane ade pengalaman bercinta betul2....kalu dulu2 tu cinta monyet je....

sembang punya sembang, dia start bagi sign cinta kat aku....aku bingung sebab buat tau or buat tak tau je...last2, terkantoi juga yang die betul2 suka...habis, aku nak buat apa....terus terang aku bagitau, aku memang cintakan dia juga tapi AKU XBOLEH.....becoz ada sebab tertentu....

aku betul2 rasa bersalah...adakah aku dah bagi harapan kat die atau tak.....last2 aku terpaksa bagitau yang aku xcintakan die padahal hati ku meronta2 nak bagitau kat die yang aku sangat sayangkan die....hu3...aku dah buntu....xtau nak buat pa...tapi terpaksa ku lalui juga untuk kebaikan 2 belah pihak....

dan sekarang die dah tau aku xsuka die...xtau la pulak apa yg die akan buat lepas nie...tapi aku masih keliru..adakah aku dikira bagi harapan kat die....mak ai.....rasa bersalah sangat2.....kalau la waktu tu boleh ditarik balik, aku xnak diperkenalkan kat die...kalau die boleh terima aku lagi sebagai kawan xpe...kalu x???amacam???aniaya aku.....pastu, aku takut juga kot2 bunuh diri ke..ishhhh....minta2 dijauhkan benda2 mcm tu....kang kalu betul nanti, die punye roh carik aku...haaaaaa...nahas aku....( sempat juak nak berguro time tok )....harap2 die boleh berfikir secara profesional....

setakat tu je kisah cinta yang baru berlaku....dah xnak ku fikir lagi...makin besar rasa bersalah...cukuplah tu jadi pengalaman hidup....

P/S : jangan bagi harapan kat orang...kalau xsuka, cakap terus je tak suka....lebih baik sakit diawalan dari sakit dipengakhiran.....

No comments:

Post a Comment